Het Autosalon mag dan traditioneel in Brussel plaatsvinden, Jorssen hield dit jaar voor de tweede keer haar eigen Antwerps Salon. Het Antwerps Salon stond helemaal in het teken van Antwerpen en zijn herkenbare smaakmakers. Zo bracht Jorssen speciaal voor haar klanten enkele sterke Antwerpse streekproducten samen, onder andere de Antwerpse kruidenlikeur Elixir d’Anvers, Antwerpse handjes van Philip’s Biscuits en garnaalkroketten van JEAN sur MER.
Naast het foodgebeuren zorgde het Antwerps kledingmerk KLEIR. voor een collectie shirts en sweaters met toepasselijke Antwerpse uitspraken zoals ‘VOLLEPETROL’ tot ‘TLEVEISONDERAPPE’ en ‘TOEREKEDOEN’.
“Bij Jorssen willen we uitpakken met een toffe en dynamische benadering van het salon”, aldus Krupa Mehta, Marketing Manager van Jorssen. “Geen formeel salon, maar verschillende salonweekends met een Antwerps karakter. Samenwerken met het Antwerpse streetfoodconcept JEAN sur MER was voor ons een voor de hand liggende keuze. We kennen het merk al langer en weten dat hun streetfood altijd af is. De perfecte manier om onze bezoekers te verwennen.”
Wil je onze foodtruck boeken? Dat kan hier.